du är bäst

i går var det skoj var med den bästa i järbo vi bakade kladdkaka idag har jag varit i skolan och gjort filmer till youtube sen har jag vel inte gjort nått mer men i morgon ska jag vara med fanny min systerdotter men jag vill vara med emilia för hon åker hem snart emilia minnerna med dig är så underbar du är bäst men det vet du redan skulle göra var du vill så du mår bra jämt vi träffas inte ofta men när vi är så har vi roligt jag älskar dig gumman för du är min bästa vän och min tvillingsjäl julia du är som min lilla syster och jag älskar dig fanny vi ses inte ofte men i bland är du snäll men i bland inte ska på bio på söndag vill se harry potter men fanny säger att inte vill se harry tönt potter skriv mer sen bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0