du är bäst

Jag kommer ihåg en speciell dag för länge sen. Då träffade jag dig och du blev snabbt min bästa vän.Jag minns det som igår, när vi började prata vi prata om allt . jag förstod direkt att du inte var som Andra. Du var så underbar och du var precis som jag. Du hjälpte mig att stå på mina ben och du reste mig upp när jag inte orkade mer någonting vi gled ifrån varandra men vi hittade tillbaka. Du och jag blev ett vi skulle aldrig skiljas åt. Jag hatar ner vi bråkar, Men förlåt om jag har sårat dig det har inte vart meningen och förlåt om jag nångång inte kunnat visa vägen. För jag stöttar dig så gått jag kan, för du är bäst och jag älskar dig gumman. Jag kommer aldrig glömma våra minne ska finnas för dig hela tiden Emilia. Jag gör vad du vill så du blir glad och må bra. För du Emilia du är bästa som finns ska du veta. Du och jag är det bästa jag minns du lyser upp mitt liv fan alla våra minnen jag minns som igår jag saknar våra tider. Det är dig jag kan snacka med när ingenting är roligt. Det är du som säger allt kommer ordna sig. Jag saknar dig när du inte här. För du har alltid ställt upp för mig. du stöttar mig dagar som nätter kan jämt prata med dig vad det än är. Jag längtar varje dag till vi ses igen när du inte är här. För Emilia Fridh du är min bästa vän. Du jag älskar dig min bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0