du är inte hatad

du är inte hatad min vän. Säg inte att alla hatar dig. för du är en snäll vän. som man kan lita på.jag har känt dig så länge tiden går så snabbt. jag vill att tiden ska sakta ner. men du ska veta att ingen hatar dig för du är omtyckt av alla en sån bra vän kan man inte hitta som du är bror. hoppar du så hoppar alla för ingen skulle bli glad om du dog.för du gör alla glada och gör så alla skrattar. jag fattar inte varför du tror att alla hatar dig. kan du inte tro mig alla hatar dig inte för du är en bra vän och bara så bäst du betyder sjukt mycket för mig för vi är som syskon har känt dig sen du föddes vi tappade kontakten när vi blev tonåringar på två.men vi hittade tillbaka, och det är jag fan så glad för för en sån vän som du är inget att kasta bort. för en bror kommer du alltid att vara.du har en plats i mitt hjärta ska du veta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0