du känner inte mig

Hur kan man slå på en som redan är blodig?
Hur kan man sparka på en som redan ligger?
Hur kan man håna nån som mår så jävla dåligt,
att den inte vågar ta ett ändå steg själv?
Jag undrar bara, vart fan är respekten för alla andra
och vad fan tänker ni med?

Den här går ut till alla er som sagt att ni känner mig
men ingen vet vem jag är inte ens mina vänner nej,
ni känner inte mig, ni vet inte vem jag är,
hat, tårar och smärta välkommen
till min värld

jag är inte snygg men jag är mig själv men om jag älskar någon älskar jag han Utan dig är jag inget, du är den som får mig känna vinden, skulle inte klara mig utan dig jag vill se dig igen du är så rolig Jag har känt glädje, jag har känt tårar, men det jag känner nu , är något som jag provar, för första gången men jag är född att gråtta och hjälpa andra för mig själv

jag har känt nästan alla känslor som finns  bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0