du och jag bästavän

du är den som stöttar mig när jag har det svårt. Du sviker mig aldrig gumman fast jag är död inombords. men jag trodde inte att vi skulle bli så bra vänner som vi är idag. fast du bor tusen mil i från mig är vi vänner gumman. vi kan gör saker vi inte är stolt över men tur att jag gör det jag inte är stolt över med dig. för jag kan prata med dig om allt eller det jag vågar prata om, det finns saker jag inte vågar säga men du kan hjälpa mig säga det gumman. för jag ska hålla mig stark kämpa vid din sida gumman. för utan dig skulle jag inte finnas. vad som en händer finns jag för dig gumman. för du är en ängel och himmelens alla stjärnor du läker mina sår.jag ska ge allt jag har för det är du värd.du är min aldra bästavän. jag önskar att någon börjar fatta som du gör för utan dig är livet ingenting. jag kommer ihåg alla minnen med dig alla stunderna med dig är bäst gumman. 2009-06-02 vart det den värsta dagen i vårt liv. det är inte bara ditt fel mitt med. sen kom en till värsta dag 2010-10-07 men vi hjälper varandra. det kanske var bra det som hände för annars skulle det inte var som det är idag jag har glömt att säga tack för att du finns för mig jag finns för dig gumman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0