en låt text

Minerna med dig Nu ska jag sjunga för er om en tjej hon heter Emilia och hon är bästa vän. Hon finns där för mig när jag har det svårt. Hoppas du vet att jag älskar dig. Du är långt bort men ändå så nära. Vi kommer vara vänner för livet. Jag kommer ihåg när vi blev bästa vänner 2008 vara den bästa tiden minns du tiden i Järbo. Vi villa med de andra. För vi hade varandra . Jag ska finnas för dig hela livet. Jag kan vara mig själv med dig. Vi har gjort saker som vi inte borde. Vad skulle vi vara om vi inte gjort det? Du kommer finnas i mitt liv för refräng Minerna med dig Emilia kommer ju alltid vara våra för minerna i Järbo är så underbara för du är min bästa vän och så kommer det att var. För utan dig vad skulle jag var? x2 Det vi har byggt upp är ju riktigt vänskap. Du har en plats i mitt hjärta. Jag tänker tillbaka på tiderna med dig jag minns de som igår när du bodde här och vi dampade i Valbo . Kommer du ihåg våra tider? Jag behöver ditt stödd och ditt rådd om liv du vet vad jag menar.för jag litar på dig hjälp mig snäll för du är ju bäst Emilia. Vi är vänner än idag och så ska det var. Du är min tvillingsjäl och jag älskar dig för refräng Minerna med dig Emilia kommer ju alltid vara våra för minerna i Järbo är så underbara för du är min bästa vän och så kommer det att var. För utan dig vad skulle jag var? x2 Jag saknar dig när du inte är här. Vill att du ska komma tillbaka för att du är min bästa vän och jag älskar dig. jag hatar när vi bråkar, och jag att se dig sur jag vill göra dig glad . Jag älskar att se dig lycklig. Jag vill inte förlora dig igen för du är min bästa vän och du ska veta Emilia att jag älskar dig fast låten är slut för refräng Minerna med dig Emilia kommer ju alltid vara våra för minerna i Järbo är så underbara för du är min bästa vän och så kommer det att var. För utan dig vad skulle jag var? x2

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-11-23 @ 22:08:12
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en bra dag! :)

2010-11-23 @ 22:13:49
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Maja

fint

2010-11-23 @ 22:45:48
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0