hela mitt liv i kort form

jag föddes 1995-11-07 alla trodde jag skulle ta över värld med min gladhet men så vart det inte efter några dagar kom jag hem det var bra först jag var en glad tjej träffade emilia när jag var fyra år men efter åren vart det jobbigare bråkade med mamma varje dag ångesten kom hade inte sett emilia på flera år kommer ihåg när vi vart bästa vänner 2008 den bästa året du kom och sa hej sen vart vi vänner gumman. jag gör saker jag inte är stolt över jag är född att hjälpa andra jag har känt alla känslor det finns alla tror jag har det bästa liv men det har jag inte nu är jag 15 och mitt liv är ingen lek så ni vet jag lever mitt liv för min bror som inte fick leva sitt liv och det finns bra och dåliga stunder nu har jag musiken i mitt liv jag gör saker man inte får och gör saker gör saker som mina föräldrar är arga på mig. våren 2009 var den sämsta året för mig jag gjorde en sak som jag inte är stolt över men nu är det gjort går inte att ändra på jag vill börja om mitt liv bli en ny människa göra nya saker jag har folk som älskar mig för den jag är och har folk som hatar mig för jag är mig själv ett tips var er själv som jag är syns i morgon bloggen

Kommentarer
Postat av: FrOgGy

Ta vara på dig gumman <3

2010-11-17 @ 12:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0