hem hem jippi till maddiz

har vart en jobbig dag ghar gått och gått hela dan köpt kläder och saker men i morgon drar jag hem borta bra men hemma bäst men nu ligger jag på hotel rummet och skriver jag älskar att skriva nys kollat på en film vart inne på facebook.

det jag tycker att man ska vara sig själv ingen annan. om du inte är som de andra ska du tänka om någon tycker att någon är snygg gillar man bara hennes eller hans kropp ingen annat men om man älskar  någon för den hon eller han är så är man riktigt kär i den personen.

det är 3 dagar kvar till jag fyller femton jippi jag har längtat efter den dagen sen jag var liten
.
jag saknar mina djur som jag älskar över hela mitt hjärta. 
 
på måndag ska jag var på räddningstjänsten på brandkården lite jobbigt men men man måste stå ut.

varför måste folk mobba andra de har ju inget liv så de måste gå på andra som mår dåligt jag tycker att man ska vara vänner inte mobba folk. tänk att de ni mobbar kanske inte klara att leva hela deras liv  så mobba inte folk var snäll

man kan älska någon som inte vet så stå upp för de någon dag kanske de älskar er för den du är

jag ser dig men jag vet ej om du ser mig
jag tittar på dig men tittar du på mig
jag vill vara din men vill du vara min
jag älskar dig men älskar du mig


jag älskar dig mer för varje dag som går
jagvill se dig varje dag
jag vill vara när dig och
känna dina andetag
jag vill säga dig att jag älskar
dig saknar dig när jag inte ser dig
du är den jag vill leva med och dö med

saknar dig min bästa vän får inte se dig på en månad och madicken jag saknar dig syns i morgon mattes älskling

jag älskar dig gumman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0