hemma nu

jag är hemma i svergie igen nu då satt mig och skriv lite och gick in på facebook en stund.

skriver jag om mitt liv är jag emo  
 om jag är blondin är jag korkad
om jag andvänder  uringade tröjer är jag  hora
 sminkar jag mig mycket är jag fjortis
älskar jag mina vänner är jag lesbisk
är jag dålig på engelska är jag efterbliven
låt mig gör som jag vill jag är i allafall mig själv


jag är inte den snyggaste tjejen jag är inte heller den fulaste tjejen jag har blivit mobbad  har ångest varje kväll men jag är bara en vanlig tjej som är sig själv jag älskar mina vänner jag sminkar mig, jag har uringade tröjer  är dålig på i engelska, har vart blond och nu skriver jag om mig själv är jag allt då eller


och en sak till jag skäms inte över att jag tror på gud för jag bestämmer över mitt eget liv jag ber till gud varje natt att jag ska klara mitt liv.

jag kan inte skriva mer men bye bye bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0