ni är mina slavar

För jag duger inte till Jag vill bara härifrån tills allt ordnar sig Jag vill folk ska gilla mig för den jag är och inte  ser ner på mig Jag vill klara av dagen utan att världen tynger ner mig.


varje dag när  jag kommer hem förstörd efter allt ni gjort Lägger jag min på sängen och är  ensam på jorden
Jag tänker om jag gör min mamma glad
att inte  röka och dricka men mitt liv är inte helt lätt ska ni veta. jag vill att det ska ta ett slut ni är inte värda mina tårar ni fick mig att bli sårad men jag kan ändå dö för er. kan ni ite för stå att jag mår skit 
tårarna rinner varje kväll och det är erat fel men en dag ska jag skratta åt er men inte idag för ni är inte värda att se mig glad ni ska veta att detta är min värld ni lever i flaggan är smärta landet är sorg men världen är kärlek och drottningen är jag. jag bestämmer över er ni är mina slavar  ängeln i min värld  är min bror som kollar ner på er ni får veta mer om mitt liv senare idag eller i morgon hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0