mitt liv

Jag orkar inte mer kan ni inte ge er någongång
Ge er med allt  som ni gör mot  mig
Efter varje steg jag tar
kämpar jag varje dag, kämpar för att fortfarande stanna kvar här

Försöker hålla huvudet på jorden försöker att se framåt
Men klarar inge mer efter allt som jag har genomgått
Dagar kommer dagar går men allting rasar 
Hela livet går i bitar och jag skulle helst vara nån annan en den jag är idag

jag ska bra säga välkommen till min värld utifrån är jag glad men innerst inne är jag sårad men jag vill inte visa det för då är jag svag

Jag tror jag hade det  bra men skit i allt 
om de är som ni säger var de bara jag som sabba allt
men Jag låtsas som ingenting
men jag bryr mig mer för varje dag ska ni veta

jag vill inte vara ledsen för då är jag svag
men det ni gör förstör min dag
men säg mig en sak vad ska jag göra för att ni ska slut mer kommer i nästa inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0