ni vet inte vem jag är innerst inne

Hur kan man slå på en som redan är blodig?
Hur kan man sparka på en som redan ligger?
Hur kan man håna nån som mår så jävla dåligt,
att den inte vågar ta ett ändå steg själv?
Jag undrar bara, vart fan är respekten för alla andra
och vad fan tänker ni med?

Den här går ut till alla er som sagt att ni känner mig
men ingen vet vem jag är inte ens mina vänner nej,
ni känner inte mig, ni vet inte vem jag är,
hat, tårar och smärta välkommen
till min värld


jag är en tjej som är mig själv har ångest varje kväll försöker vara snäll mot alla men i bland går det inte. men när jag älskar någon älskar jag han verkligen.Utan dig är jag inget, du är den som får mig känna vinden, skulle inte klara mig utan dig

men om ni vill veta lite om mitt
liv så är jag  född att gråtta jag är en tjej som vill hjälpa andra mer en mig själv min värld är ELIZH onödiga värld
min flagga är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0