orolig för dig

jag är så orolig för dig mina ögon är fyllda med tårar. kan du inte fatta att vi bryr oss om dig.vi älskar dig du måste tro mig är så jävla rädd och så jävla orolig det gör såå jävla att se dig så här jag har tårar som vill komma ut men vill inteså det är många så jävla många tårar som vill ut svär inte ofta men nu gör jag för dig skriver mycket till dig men det är sant vi älskar digoch kommer alltid att görajag är så orolig tårarna är för dig tro mig snälla jag ber dig.kan du inte fatta att vi hatar inte dig du är ju bra så bäst fatta någon gång du svara inte när vi smsar dig men du ska veta jag bryr mig om dig och älskar dig för du är en bra vänsom man inte vill mista. det jag skriver är sant emilia hatar dig inte och inte jag heller för skulle alldrig hata en bra vän som du jag kan inte tänka på någon annan eller något annat för jag oroar mig för dig att du ska göra nått dumt:( förlåt om jag skriver 24/7 men jag är orolig och rädd fatta någon gång att vi bryr oss om dig. bry dig inte om de som hatar dig för de kan inte ha något liv du är bara så bäst du har ett stor plats i mitt hjärta älskar dig.:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0