varför jag finns

varför finns man visa har nått att gör innan det dör men jag har många saker att gör att hjälpa människor innan jag hjälper mig själv. det spelar ingen roll vad någon annan säger till dig du är dig själv så tro på dig själv så klara du ditt liv visa att du kan saker som inte andra kan så ge inte upp för en dag blir du bättere en de som ser ner på dig jag är en tjej som ska hjälpa folk som behöver mer hjälp en andra. för det finns de som älskar dig för den du är. för jag finns för er som behöver mig. det finns ett liv bakom smärta, sorg och hat för där finns vänner som bryr sig om dig som älskar dig mitt liv är som erat liv men jag är född för att hjälpa andra för mig själv. lev för dina vänner för de kan bli sårad det finns en människa som hjälper mig med allt denna människa finns i mitt liv tills döden skiljer oss åt hon älskar jag för hon är min bästa vän hon är så nära men ändå så långt bort vi finns för vaarandra jag finns för dig gumman min kommer mer snart måste villa händerna lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0