vem är jag

jag fattar inte vad jag är eller hur mitt liv kommer se ut. kan någon förklar för mig vem ska jag vara, hur ska jag vara, men vem fan är jag. jag har så många tankar jag fattar mig inte på världen vad man ska gör i livet vem är jag igentligen vad ska jag gör jag jag hjälpa eller vad ska jag gör för jag vet inte det vet inte vem jag är inte vad jag ska var ingeting. men får vel se vem jag är sen. men har vart med min mamma emilia idag det var så roligt synd att hon åker hem i morgon :) tre dikter som jag hitta som är bra Ge mig en dag i frihet en dag när jag går dit jag vill. Ge mig en dag i värme en dag när jag vill finnas till. Ge mig en dag i trygghet en dag när jag vilar i din famn. Ge mig en dag i kärlek en dag när du viskar mitt namn. Att bevisa hur jag känner verkar vara omöjligt,Att beskriva känslorna med ord tycks göra det löjligt. En kärlek som min för dig, är unik, Med ditt leende gjorde du mig rik. Jag älskar dig mer än någon annan människa. Jag vet att du också en dag kan älska mig. Kan du det?.

Kommentarer
Postat av: emilia

du ska aldrig vara någon annan än dig själv.

2010-11-22 @ 00:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0