dikter om vänskap


Jag är fri,
du är snäll
Din vänskap
är värdefull,
Du är glamorisk
och ditt leende
får mig att le
Hoppas att vi alltid har
vänskap mellan oss!


Du är den
som får mej att le
du är den
som jag ser upp till
du finns alltid där
när jag behöver dig.
Jag hoppas du stannar
kvar hos mej
för jag klarar mej
inte utan dig



När man tänker på
att du och jag föddes
på samma jord,
så är syskonkärlek
ett patetiskt litet ord.
Att beskriva dig är
att slösa på energi,
då kommer jag från
denna dator aldrig att bli fri.
Du betyder så mycket för mig,
jag kommer aldrig
släppa taget om dig.
Det är du och jag för alltid,
både i framtiden och dåtid.
För vi ska finnas
där för varandra,
tills det sista andetaget.


Det finns en blomma
vit som snö
kan ej vissna
kan ej dö
Den blomman
känner du nog igen
evig vänskap heter den.

Det finns en person
i mitt liv,
som är helt underbar,
hon bara finns där
och det är jättebra,
hon är min
allra bästa vän,
hon är den enda
som känner mej,
hon vet vad
hon ska säga
när jag är ledsen,
hon är bara bäst
hon är ett stort
ljus i mitt liv



Du betyder så stort.
du är en syster
just för mig! <3

Alla våra minnen.
Gud va jag älskar dig!
Du har hjälpt mig
genom allt.

Killar, vänskap och svek.
finns så mycket
du har lärt mig,

kärlek är ingen lek! </3....
'
Vad är kärlek utan vänskap
Vad är vänskap utan kärlek
Vad är kärlek utan tårar
Vad är tårar utan kärlek
det är något jag inte vet



Ett hjärta kan slå
ett hjärta kan brista
en vän kan man få
en vän kan man mista
men i mitt hjärta är du gömd
för en vän som du blir aldrig glömd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0