dikter som jag hitta

Förlåt mig allt ont jag säger
förlåt mig för allt dumt jag gör
men förlåt mig mest för detta:
Att jag verkligen älskar dig !




Du är den som
gör mig glad
Ditt leende,
Ditt skratt
gör mig lycklig
Du är min sol,
Min lycka.
Du är den som betyder
någonting för mig
Du är det bästa
som har hänt mig
Jag Älskar Dig


Jag sa till dej
att du betyder
allt för mig
du kommer alltid
att finnas i mitt hjärta
även om det
händer något
men även om du
glömmer bort mej
så vill jag att
du ska veta
att jag alltid kommer
att älska dej



Du är som
en blomma i min hand
en blomma som blommar sig
vackrare för varje sekund
blomman släpper jag aldrig
aldrig heller dej.



I famnen hos dig
vill jag alltid vara,
där känner jag mig
trygg och älskad.
Dina smekningar
mot min hud
känns som blixtar
i mitt sinne.
Du är min storm,
min våg,
du som väckt mig
till liv igen.

Innan du släpper min hand,
innan du stänger dina ögon,
innan du lämnar mig,
ge mig en plats i ditt hjärta,
för du kommer alltid
ha en plats i mitt.


Var dag utan dig min kära
Skulle på mitt hjärta tära
Ett liv utan dig min ros
Skulle lyckan flyga sin kos
Hur kunde du?
Jag andas i det tomrum
som blev över
För du lämnade mig nu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0