dikter som jag hitta

Du är den ende på jorden
som skänker harmoni.
Därför älskar jag dig.
Du är det finaste som hänt.
Allt blir som stjärnorna bestämt.
Ibland så är du en främling,
ibland en del av mig.
Därför älskar jag dig.


Tårarna rullar sakta på min kind.
Jag tänker på dig och att jag aldrig kommer at få dig.
Jag känner klumpen i halsen,nu är det inte tårar längre utan gråt.
Gråt som håller på att trasa sönderden del av mitt hjärta som fortfarande är helt.

En riktig vän är någon som bryr sig om och aldrig sviker.
En riktig vän är någon som man kan skratta och vara tyst tillsammans med.
En riktig vän är någon man kan lita på.
En riktig vän är någon som lyssnar och tröstar.
En riktig vän är någon som tycker om mig väldigt mycket och jag den.
En riktig vän är någon som alltid kommer att finnas i mitt hjärta.
En riktig vän är DU!

Vi möts när jag är ledsen, du finns alltid där.
Du vet om min innersta längtan och alla sorger jag bär.
Men aldrig du skulle skvallra, inte säga ett knyst.
För du min älskade kudde, är alltid tyst.



Du är vacker när du blundar
du är vacker när du ler
du är vacker
du är den enda jag ser
























Du har ett leende
som får mig
att bli knäsvag
en blick som får mig
att känna mig vacker
en själ som är
vackrare än himlen
ett hjärta stort
som flera oceaner
en charm som
smälter isberg
kan kärleken bli
vackrare än så?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0