är med i en tävling

varför jag är med och tävlar
för att min lilla syster betyder obeskrivligt. hon hjälper mig alltid när jag mår dåligt. hon är den jag alltid kan lita på och vi gör allt roligt tillsammans. jag vill bjuda med henne på denna film för den verkar bara och jag älskar henne. det skulle vara rolligt om jag vann så jag kan gott göra henne för det hon har gjort för mig i 4,5 år nu. Okej hon är inte min riktiga syster men hon har vart det som min lilla syster i 4,5 år nu.  jag älskar julia mer än mitt eget iv hon är lilla systen jag aldrig fick
ni kan också var med och tävla här   http://filmjagsaknardig.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Melmi'

HEJ! WWW.BIEBSORDIE.BLOGG.SE HAR FÖRLORAT MASSA LÄSARE IGEN! BESÖK SNÄLLA. HENNES BLOGG ÄR JÄTTE BRA!!!! <333

2011-08-24 @ 18:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0