Bio, BFF,solbränna och tvillingar

hej idag har jag vart med min lilla syster på bio och sätt slutet på harry potter. jag grätt för att det var sista delen. jag har alltid älskat harry potter filmerna. nu ska jag se en av bring it on filmerna. jag har också smsat  med bästa majadensöta idag det  gör jag nu också. hon är roig, för vi pratar om allt typ snusk och sånt haha.
fattar inte du att jag saknar dig. jag kan inte lita på någon nå mer. sa vi inte BFF eller hade jag fel. vi är inte vänner och det suger. du säger att jag är patetisk vad är du inte d. jag har inget liv säger du kolla vad du har för liv då.  du går inte i skolan som andra gör vad är det för liv juste inget liv.
jag har värsta solbrännan haha. var och fiska i går och satt i solen hela tiden. jag kan inte skreva mer nu
jag komm på en sak att jag gillar killlar som har en  tvilling och är tio minuter äldre än sin tvilling haha. john , dylan och min underbara Tom är dom jag gillar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0