wazzup

attar inte hur glad jag är vi slå Sandviken i fotboll i dag med 4-2 till Hofors


du kan skjuta mig var du än vill, men var snäll skjut mig inte i hjärtat för där har HAIF en plats

Hej hej Haif ni är dom bästa och ni kommer dö som legender

 

 

Tom är som google, han är allt jag söker ♥

Tom är som socker , han är lika söt ♥
Tom är som diamanter , han är lika vacker ♥
Tom är som droger, han är den jag är besatt av ♥
Tom är som solen , han lysser upp vägarna jag går ♥
Tom är som julklappar, han är allt jag vill ha ♥
Tom är som gosedjur, han är en som man vill gosa med ♥
Tom är som litet barn , han är lika gullig♥
Tom är som en doktor, han gör så jag mår bra ♥
hälpte än vän med header till hennes ny startade blogg på bloggplattsen.se
så här vart den
http://johannaowildasliv.bloggplatsen.se/
kolla på henns blogg vet ja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0