saknar minnerna med dig

jag kommer ihåg när jag träffade dig och du blev min bästa vän. vi kan pratar om allt från kärlek till hat från hat till kärlek. Du är nått speciellt och du är underbar och du är precis som mig. vi var mera förr vill ha de som förut.Du hjälper mig myket och reser mig upp när jag inte orkar mer,därför är du den bästa vän jag har och jag älskar dig.Förlåt om jag har sårat dig det har inte vart meningen. Förlåt om jag någon gång inte visat vägen, men jag stöttar dig så gått jag kan. Emilia du är bäst. Jag kommer finnas för dig. Jag tänker tillbaka på alla minnen jag minns de som igår. Jag gör vad som hels för att du ska må bra. jag behöver dig just nu för att glara helvetet jag lever i. DU finns alltid för mig. Det är du som säger att allt kommer ordna sig när jag intorkar mer. Vi har vart vänner i snart 13 år de bästa åren i mitt liv. Kommer du ihåg, när vi var små och åkte blå vagnar haha ett minne som jag kommer minnas hela livet. Vi bor långt ifrån varndra, men vi är vänner ändå jag älska dig gumman du kommer finnas i mitt hjärta hela tiden du är bäst. Vi måste göra om minnerna igen, för flera minnen ska det bli eller. Du är en ängel som vill hjälpa andra. Det är du som har gjort så jag lever, kvar här i dag. Emilia om jag skulle skriva allt jag vill säga om dig hur mycket du betyder, för mig skulle det ta hundra år. Jag kan säga en ska gumman du är min bästa vän och du betyder mycket, för mig Emilia Elsa Birgitta Fridh.

Kommentarer
Postat av: Emilia

awi! HAHA även våra blå vagnar, jag hade en mörkblå och du en ljusblå,tror jag. Om jag inte minns helt fel...



Jag saknar dig bästavän. Och jag vet att det är svårt att det är såhär.. Men de blir ändring på det jag lovar, på ett eller annat sätt ska vi fixa det här.. Jag saknar tiderna med dig speciellt i 7an.. haha när vi åkte för långt med bussen bara för vi hatade skolan så mycket sen hitta vi nästan inte så vi var tvungen att ringa emil. Och när dom kasta ut mig i snön och du bara stog och skratta åt mig.. när vi räknade matte i trapphuset för vi inte vela sitta med alla andra, alla gånger jag sket i lektionerna och satt ute i korridoren när ni kom ut hela tiden och lärarna blev irriterade.. När vi gömde oss i bastun bara för skojjs skull.. och när vi hällde tvättmedel o shit i toan och skyllde på ngn annan men likförbannat var det vi som fick ta reda på det xD, när cissi var på skolan när några gubbar bastade och en av dom hade foten på hennes telefon efter hon tappade den på golvet.. Eler när fanny var på skolan

och killarna skrev in någon porrsida och så tröck vi på den. sen hade någon hällt vatten i skorna och alla skyllde på oss, liksom vem e så dum att hälla vatten i sina egna skor? xD HAHA.. shit va roligt vi har haft när man tänker tillbaka på allt.. Vi ska nog få det minst lika kul igen om vi bara ändrar lite saker, Vi växer upp så fort, tiden går för snabbt, jag hänger inte med.. Vi har haft både bra och dåliga stunder, och det dåliga vet du va det är, vilket troligen kommer följa oss hela livet.. det är svårt att glömma, nästintill omöjligt..Tanken plågar mig än idag,det var så dumt gjort.. Skulle inte ha dragit in dig i det, men vem vet vad som hade hänt om du inte var med ? det är nog vad som skrämmer mig mest.. Men kanske vi lär oss att hantera det?.. åtminståne någon gång.. de kan ta tid, men tiden går fort.. jag försöker verkligen stötta dig och hjälpa dig så gott det går men som sagt det är svårt när avståndet är så stort.. jag stöttar dig 24/7 hela tiden dag som natt, äre ngt så äre bara att smsa lr ringa.. och om de är ngt så jag inte skulle svaralr dylikt så ringer jag upp så fort ja kan.. du kan prata med mig om allting , de haru alltid kunnat gjort. och kommer alltid kunna göra! Du är bäst!

2011-02-15 @ 23:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0