bara för denna gång lever jag kvar

den här gjorde jag i en bok som vi skrev i skolan de är från mitt eget hjärta , så här känner jag nu men vem vet det kan hända snart Kapitel 6 Farväl Jag fattar inte längre hur ni orkar hålla på att trycka ner mig hela tiden. Allt går i bitar och jag faller ner mot marken . Jag orkar inte mer vill bara åka upp till himmelen . Just nu bor jag i lås och bom i smärtans rike. Jag hatar mitt liv! Det är bara musiken, som hjälper nu för tiden, men jag vill ändå säga att jag älskar er mina vänner och familj. Ni har hjälpt mig genom åren . det sista året har jag vart hör i livet för eran skull, men nu okar jag inte mer. Kan de fatta hur det känns, när någon trycker ner en. Fatta jag orkar inte mer. Jag har haft tur som har överlevt så länge. Det är kanske, för jag har min familj. De har ställt upp för mig, när jag inte orkat mer. jag har kämpat länge, men nu tar allt slut. Tack till er som har stöttat mig. Förlåt, men jag måste göra det här. Mina tårar är, för många . Det har förvandlats till blod. Jag ber till min gud och frågar om han kan hjälpa mig . Jag mår inte bra och mitt hjärta är krossad. Jag vill bara upp till himmelen Hejdå nu säger jag farväl, nu åker jag upp till himmelen. Jag väntar där på er vid guds vänstra porten . Om ni läser detta, så är jag en gång för alla glad. Jag har fått träffat min bror och min älskade farfar. Jag hoppas ni förstår mig. jag har inte mått bra på flera år. Mitt liv har inte vart lätt men det är nu livet börjar om. Jag ska börja mitt liv, med att tänka på er som har stöttat mig. jag finns i kvar hos er. Jag kommer sitta vid er sida dag som natt, så Gråt inte för mig dikter till er Gråt inte vid min grav. Jag finns inte där Jag finns i solens spegelblänk på fjärden. Jag finns i vindens lek över sädesfälten. Och när Du en tidig morgon väcks av fåglars kvitter är det min röst Du hör. Så gråt inte vid min grav. Jag är inte död. Jag har bara gett mig av.(okänd) det skrev jag inte i tonårs boken född 1987 10 22 död 1988 01 12= bror dog 2003 = farfar född1995 11 07 död kanske snart för det finns ju ändå ingen mening med livet = jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0