inte vänner

jag ska alltid var så här fattade du inte det så är du fan ingeting. du var allt för alla men sen blev du som du är en hora kallas det. fattar inte hur du har blivit så. en underbar människa vart en slampa. du kommer aldrig att bli min vän igen idiot. du kan inte ens klä dig riktigt, man ska inte klä sig horit. fatta du att det inte är roligt att hör varje dag. hon är en hora var inte vän med henne. vet du vad jag tycker jag tycker som de andra du är fan ingeting utan din horstil. du ljuger om alltid vet du inte var sanning är eller. det tor iaf inte jag så hejdå. jag vill inte vara din vän, för du är falsk
P.S. ska till stockholm 30 juil vem vill träffa mig då. jag kanske ska till göteborg också. jag skriver mer senare byby
det är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0