skit

nu är allt skit igen varför ska allhända just mig för. ni fattar inget hur jag mår ni säger att jag är ful och äcklig. vad är ni själva då. en dag kommer jag vissa er att jag är mer värd än er. kommer vara mer populärare än er. ni har ingen chans för I am born a be somebody. det är inte ni så hejdå vi syns inte mer ni åker ner till djävulen nu haha och jag blir någon.
idag har jag väl inte gjort så mycket. det är en slapp dag idag, för i morgon blir det grönan. det ska bli roligt att åka till stockholm. glömma allt och bara lev i nuet. som jag brukar säg lev i nuet , för en dag är det försent.
snart ska jag kolla på mtv och myssa framför tv i kväll , sen är det väl sov när jag åker tidigt i morgon biti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0