till min bästa vän

Felisia Bieber Gimgård
Det jag skriver nu kommer ifrån mitt hjärta och det är sant , men vad ska jag börja jo
Gumman vi vart vänner ganska fort och det var den bästa dagen ever .  Vi har känt varandra i 2 år men vart inte vänner dräkt. Vi snackade på Msn i ett år, efter det åkte jag till Sandviken och vi vart bästa vän på en timme. Haha vi skrattade åt allt, som Justin Bieber box  haha.
Jag kan gå på is, jag kan gå på eld jag kan gå på glas bara jag ha dig på min sida. Du är underbar vän, som alla vill vara  med. Du kan få en person att må bättre bara utav att säga hej och det är en av dina talanger. Du lyser upp vägen för mig.
Du kommer alltid vara min bästa vän från dag ett till graven gumman. Du får mig alltid glad och du ska veta   att du kan prata med mig 24/7. Jag säger inte det för att jag inte menar det , för det gör jag gumman jag älskar dig min underbara bästa vän.
Du är en sådan person jag kan lita på. Du är en sådan jag aldrig vill ska försvinna. Du är sådan person jag inte kan få nog av. Du är sådan person  jag kan skratta med. Du är en  sådan person jag vet alltid kommer finnas vid min sida. Du är en sådan person jag vet att jag kan berätta allt för. Du är en sådan  person jag kallar bästa vän !
Vänner saknar dig om du är borta en vecka, jag saknar dig om du är i ett annat rum.
Vänner tänker på dig varje dag, jag tänker på dig 24/7.
Vänner säger ditt namn varje dag. Jag säger det varje minut
Vänner vill vara med dig minst 5 gånger per vecka jag vill vara med dig 24 /7
För du är min bästa vän , som jag aldrig vill släppa.
Jag ska aldrig vika dig och alltid ge dig kärlek och glädje. Jag älskar dig  så som du är och kommer trösta dig när du är ledsen. Jag kommer skydda dig från allt som är dumt och göra så du ler. Jag hatar när du är borta , för jag har dig  kär som min bästa vän gumman jag älskar dig min underbara vän.
Den 16 mars 1998 kom en ängel till jorden och det var du gumman. Vad skulle jag gjort om du inte var min bästa vän. Jag skulle inte kunnat leva dog , för du gör så jag mår bra. Jag säger tack för att du finns. Tack för att du är som du är och tack för att du gör min dagar hela.
Felisia Ebba Gimgård  du är  en underbar människa, som gillar Justin Bieber. Jag skrev fel inte gillar är galen i han. Om jag fick ´chansen att träffa han skulle jag ge den chansen till dig.  Någon gång om jag får en miljon jag tar dräkt med dig till Justin då .
Varför finns du är på jorden om änglar finns i himmelen. Det är en fråga vi alla ställer oss varje dag. Det är svårt att beskriva dig för du är obeskrivlig. Felisia det är väl olagligt att vara så underbar som du. Fast du pratar om Justin 24/7 , så tröttnar jag aldrig på att vara din vän.
Jag älskar  också en person som du och hans namn är Tom Kaulitz. Hän är så jävla snygg , under bar på alla sätt och viss. Men jag älskar också en till person hans namn vet du. Jag tänker på han 24/7 och han är den som jag vill dela livet med. Det vet jag att det aldrig kommer hända, för han älskar inte mig
Okej om skulle få välja mellan kärlen till den  killen och vänskapen till dig skulle jag ha valt dig.
Jag älskar han sjukt mycket så mitt hjärta hoppar över ett slag när han pratar med mig. Om han skrattar dör jag. Han får mig le varje gång han ler, men ändå så kommer vänskapen till dig alltid först.
Jag älskar dig mer än Tom och då är det äkta vänskap. Jag älskar dig mer en daton och då är det äkta vänskap. Jag älskar dig mer en min mobil och då är det äkta vänskap.  Gumman om man ska beskriva dig kommer det ta flera år, för det blir flera böcker. Du en ska kan jag säga att du betyder obeskrivligt mycket gumman.
Elena Thea Marie Westlund + Felisia Ebba Gimgård = BBFAE= Best friends Forever and ever och så kommer det alltid att vara
Felisia Bieber Gimgård
Det jag skriver nu kommer ifrån mitt hjärta och det är sant , men vad ska jag börja jo
Gumman vi vart vänner ganska fort och det var den bästa dagen ever .  Vi har känt varandra i 2 år men vart inte vänner dräkt. Vi snackade på Msn i ett år, efter det åkte jag till Sandviken och vi vart bästa vän på en timme. Haha vi skrattade åt allt, som Justin Bieber box  haha.
Jag kan gå på is, jag kan gå på eld jag kan gå på glas bara jag ha dig på min sida. Du är underbar vän, som alla vill vara  med. Du kan få en person att må bättre bara utav att säga hej och det är en av dina talanger. Du lyser upp vägen för mig.
Du kommer alltid vara min bästa vän från dag ett till graven gumman. Du får mig alltid glad och du ska veta   att du kan prata med mig 24/7. Jag säger inte det för att jag inte menar det , för det gör jag gumman jag älskar dig min underbara bästa vän.
Du är en sådan person jag kan lita på. Du är en sådan jag aldrig vill ska försvinna. Du är sådan person jag inte kan få nog av. Du är sådan person  jag kan skratta med. Du är en  sådan person jag vet alltid kommer finnas vid min sida. Du är en sådan person jag vet att jag kan berätta allt för. Du är en sådan  person jag kallar bästa vän !
Vänner saknar dig om du är borta en vecka, jag saknar dig om du är i ett annat rum.
Vänner tänker på dig varje dag, jag tänker på dig 24/7.
Vänner säger ditt namn varje dag. Jag säger det varje minut
Vänner vill vara med dig minst 5 gånger per vecka jag vill vara med dig 24 /7
För du är min bästa vän , som jag aldrig vill släppa.
Jag ska aldrig vika dig och alltid ge dig kärlek och glädje. Jag älskar dig  så som du är och kommer trösta dig när du är ledsen. Jag kommer skydda dig från allt som är dumt och göra så du ler. Jag hatar när du är borta , för jag har dig  kär som min bästa vän gumman jag älskar dig min underbara vän.
Den 16 mars 1998 kom en ängel till jorden och det var du gumman. Vad skulle jag gjort om du inte var min bästa vän. Jag skulle inte kunnat leva dog , för du gör så jag mår bra. Jag säger tack för att du finns. Tack för att du är som du är och tack för att du gör min dagar hela.
Felisia Ebba Gimgård  du är  en underbar människa, som gillar Justin Bieber. Jag skrev fel inte gillar är galen i han. Om jag fick ´chansen att träffa han skulle jag ge den chansen till dig.  Någon gång om jag får en miljon jag tar dräkt med dig till Justin då .
Varför finns du är på jorden om änglar finns i himmelen. Det är en fråga vi alla ställer oss varje dag. Det är svårt att beskriva dig för du är obeskrivlig. Felisia det är väl olagligt att vara så underbar som du. Fast du pratar om Justin 24/7 , så tröttnar jag aldrig på att vara din vän.
Jag älskar  också en person som du och hans namn är Tom Kaulitz. Hän är så jävla snygg , under bar på alla sätt och viss. Men jag älskar också en till person hans namn vet du. Jag tänker på han 24/7 och han är den som jag vill dela livet med. Det vet jag att det aldrig kommer hända, för han älskar inte mig
Okej om skulle få välja mellan kärlen till den  killen och vänskapen till dig skulle jag ha valt dig.
Jag älskar han sjukt mycket så mitt hjärta hoppar över ett slag när han pratar med mig. Om han skrattar dör jag. Han får mig le varje gång han ler, men ändå så kommer vänskapen till dig alltid först.
Jag älskar dig mer än Tom och då är det äkta vänskap. Jag älskar dig mer en daton och då är det äkta vänskap. Jag älskar dig mer en min mobil och då är det äkta vänskap.  Gumman om man ska beskriva dig kommer det ta flera år, för det blir flera böcker. Du en ska kan jag säga att du betyder obeskrivligt mycket gumman.
Elena Thea Marie Westlund + Felisia Ebba Gimgård = BBFAE= Best friends Forever and ever och så kommer det alltid att vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0