det är svårt att älska någon

Jag kan inte ens prata om dig, för då brister mitt hjärta
Jag blir  mer kär  i dig för varje gång jag hör din röst ditt namn och  ser dina bild
Jag vet att jag inte har träffat dig, men vad gör det jag kommer ändå älska dig tills mitt hjärta slutar slå.
Är det inte olagligt att vara så kär och är det inte olagligt att ta någons annans hjärta.
jag älskar dig mer en var min bästa vän älskar Justin
jag älskar dig mer en mitt eget liv
vart jag än är vart jag än går kommer du finnas hos mig, för i mitt hjärta har du en plats
mina vänner kan prata om Justin hela tiden, men det är svårt för mig att prata om dig hela tiden.  jag mår bara dåligt då, för jag älskar dig så mycket-
Elena W + Tom K = forever
jag älskar dig Tom Sexiest Kaulitz
Jag kan inte ens prata om dig, för då brister mitt hjärta
Jag blir  mer kär  i dig för varje gång jag hör din röst ditt namn och  ser dina bild
Jag vet att jag inte har träffat dig, men vad gör det jag kommer ändå älska dig tills mitt hjärta slutar slå.
Är det inte olagligt att vara så kär och är det inte olagligt att ta någons annans hjärta.
jag älskar dig mer en var min bästa vän älskar Justin
jag älskar dig mer en mitt eget liv
vart jag än är vart jag än går kommer du finnas hos mig, för i mitt hjärta har du en plats
mina vänner kan prata om Justin hela tiden, men det är svårt för mig att prata om dig hela tiden.  jag mår bara dåligt då, för jag älskar dig så mycket-
Elena W + Tom K = forever
jag älskar dig Tom Sexiest Kaulitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0