älskar dig syrran

Julia vad skulle jag gjort utan dig ? svaret kan jag skriva ingenting faktiskt för du är den som betyder mest för mig. utan dig skulle jag inte funnit idag för jag skulle ta mitt liv för längesedan. Jag ska hålla mig stark, och kämpa vid din sida För om du inte fanns så skulle jag inte finnas Du är världens bästa hoppas du inte lämnar mig Spelar ingen roll vad som händer, jag finns för dig
Du är en ängel, du är himlens alla stjärnor Du hjälper mig så mycket och du läker mina sår Tack för att du har hjälpt mig du är värd allt jag har
Du är den bästa i mitt liv, du är helt underbar Tur att jag hade dig när skiten blev som svårast Under hela -08 när liver var som jobbigast. fan alla våra minnen dom minns jag som igår. det är dig jag kan skratta med när inget är roligt. haha kommer du ihåg familjen  Philips ost och Familjen Julias mat eller mobbad tuta yeaH. gumman jag kommer ihåg när vi pratade första gången efter det ville du inte åka hem. vi vart så tajta. du var bara 9 år då nu är du 23 år tiden går så snabbt. 4,5 år av vänskap och flera ska det bli för du är underbar gumman. du hjälper mig att stå på mina egna ben  du ger den trygghet jag behöver du ger det hopp jag vill ha. du skapar den tro som jag i bland saknar.  din  vänskap är  värdefull.. förlåt om jag någon gång sårat dig och inte kunna vissa vägen .  för jag stötar dig så mycket jag kan. jag hade tur att jag träffade dig. du är både min syrra, bästa vän och tvilling själ. utan dig skulle det vara svårt utan dig skulle många frågor fortfarande finnas. med dig blir allt mycket lättare.vår vänskap är äkta och värdefull. så mycket som du inte kan räkna runt jorden och tillbaka igen kommer vi alltid vara systrar.  vår starka band om kring oss kommer aldrig gå sönder . .  jag äskar dig min underbara syster hoppas du vet hur mycket du betyder för mig.  jag kan skriva flera böcker tom hur mycket du betyder för mig men jag tror inte du orkar läsa det.. Julia Ljusell+ Ella westlund = systrar älskar dig Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0