älskar han fatta

jag skriver inte för uppmärksamhet så om ni inte vill läs inte.




det är en kille som betyder mycket för mig som jag verkligen älskar.
den som får mig upp till skolan varje morgon, men nu vet jag inte vad jag ska gör.Om han var min skulle aldrig släppa taget skulle älska han ta hand om han till de sista andetaget. jag saknar han så jag vill ha han är hos mig till den sista andetaget. han får mig alltid att le och det är han jag vill leva med resten utav mitt liv. när vi var små fanns han alltid där. jag trodde det skulle bli vi den natten ,men något gick fel. var det mitt fel eller vad vare som hände den natten i februari. jag tänker på han hela tiden som ni gör med den ni älskar. tex Bill, Tom, Eminem eller Justin. han var den kille jag fick min första puss av den kille som betyder obeskrivligt. jag har tårar i ögonen nu för att jag älskar han så mycket. varför är allt så svårt för ? kan jag få svar på den frågan. Nej för ingen vet det jag älskar han men han älskar någon annan. kan han bara inte fatta att han är vacker.vem fan försöker jag lura jag kommer aldrig bli hans tjej. han kom som en vind , han var som en prins, men han försvann en dag och kommer aldrig bli min. såren läker med åren, men ni ska veta att jag saknar en bit och det är han. jag kommer i håg den natt mycket väl kommer aldrig att glömma den heller. han är en kille man kan skratta med fast inget är roligt. jag hör varje dag att dom vet hur det känns , men det gör dom inte att har älskat samma kille hela livet. varje dag gråter jag mig tills sömn. jag har ett håll i mitt hjärta som aldrig kommer bli läkt. jag vet att jag brukar säga att man måste lita på sig själv för att det ska hända ,men det här svårt nu. det är han jag behöver vid min sida för att allt ska bli bra.
jag skriver bara det för jag vill skriva av mig för alla dessa år jag hållit det inne. dom. ska man få lida för att man älskar fel kille när det finns andra ,ja det är väl det livet går ut på.Annars vad är felet då kan ni säga svaret, för jag orkar inte mer nu. kärleken till han är så stor så jag inte kan något mer. Det är han som tog mitt hjärta och jag får aldrig tillbaka det. Kommer jag någonsin få tillbaka mitt hjärta eller kommer han alltid ha mitt hjärta i hans händer. Vad är mening med kärlek när man ändå ska bli sviken. Vad är med livet om man ändå ska dö. Vad är mening med sommar när ändå ska bli vinter. det är det jag inte förstår , men jag försöker förstå. när jag var liten lärde jag mig att 1+1 blir 2, att tomten kommer på julafton, att en vecka har 7 dagar , men det jag inte lärde mig var hur jag skulle sluta älska han. det är ju omöjligt att sluta älska killen med dom fina ögonen. Jag har ett bra liv men det är något som saknas för att det ska bli riktigt helt igen. Nej jag vill inte ha uppmärksamhet jag varnade er att läsa , men tack till dom som läste iaf. det betyder mycket för mig.


jag älskar han obeskrivligt mycket ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0