Bente Kaulitz

nu ska jag blogga om en underbar person som jag vill träffa. Bente du är sjukt snäll, fin och underbar. jag skulle gjort vad som hellst  för att du skulle få Tom. gumman jag vet inte vad jag ska säga mer än att du betyder mycket för mig. vi är båda Ailen och det är en familj man inte vill mista. om du mår dåligt var inte rädd att kontakta mig för jag kommer alltid att finnas för dig gumman. du skriver jätte fina FF delar och du borde bli för fattare. jag skulle kunna beskriva dig med flera böcker men borde du och jag vet att ingen orkar läsa då. Jag kan säga en sak att jag älskar dig gumman, så många gånger du inte kan täkna till runt jorden och tillbaka igen kommer jag finnas för dig. du får många människor på fötter igen om dom inte orkar något mer- en av dom är jag tack för att du finns gumman. det var en gång en prinsessa hon älskade en kille. Prinsessan ville ha han som hennes Prins. prinsens namn var Tom vill du veta vad Prinsessan heter jo Bente. du är en ängel från ovan fast vi inte har känt varandra så länge så betyder du mycket för mig. Bente tro på dig själv ,så kommer du få träffa Tom en dag  som jag sa jag kan skriva mycket om dig men det skulle ta flera år att skriva klart då.
Tom Kaulitz din man ♥♥♥♥♥
Bente Toms fru men vad se man här en fin flicka. det är olagligt att vara så fin Bente

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0