den jag saknar mest

det är min farfar jag saknar mest 8 år har han varit borta. om du saknar någon kämpa för det är det dom vill att du ska gör. jag vet att min farfar är stolt över mig och vill att jag ska kämpa
farfar du försvann i något sdom kallas döden , du försvann till något som kallas himmelen.
saknade är står men jag kämpar för att göra dig lycklig. du är fin förre bil
saknar också MJ
du försvann i något som kallas döden , du försvann till något som kallas himmelen

när jag lyssnar på dig vår vackra ängel gråter jag.

i bland tänker jag varför skulle du dö så ung när jag lever kvar här

det gör ont att sakna dig vår kung

älskar dig för alltid MJ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
MJ<3
bild på farfar kommer sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0