dikt som jag tycker om

Hela du


Du har ett leende
som får mig 
att bli knäsvag 
en blick som får mig
att känna mig vacker 
en själ som är 
vackrare än himlen 
ett hjärta stort 
som flera oceaner
en charm som 
smälter isberg 
kan kärleken bli 
vackrare än så?

Tack för att du finns


För varje slag 
mitt hjärta slår, 
Så hoppas jag 
att du förstår. 
Att varje slag, 
det slår för dig. 
Tack för att du 
finns hos mig. 

Du lärde mig le
åt allt svårt, 
Du finns vid min sida
när livet är hårt. 
Du vet att du 
betyder allt för mig, 
Jag skulle aldrig kunna 
leva utan dig.

Tack för att du finns 
och lyser upp min dag. 
Hoppar du, Hoppar jag! 
Jag älskar dej...

ni får två 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0