Du kan , Du vill ,Du ska

Du kan klara allt om du bara vill för kom i håg jag kan , jag vill, jag ska . lita på dig själv så kan du allt. Det är inte så svårt att lita på sig själv. jag litar på mig själv jag vet att jag kan gör det du också. En dag kommer du bli något stort.

Hur lärde du dig och cykla , med  hjläp av någon. det ska jag säga det gjorde inte jag för jag litade på mig själv.  jag sa åt mig jag kan detta jag kommer klara det . Gissa klarade jag det, såklart jag gjorde jag trodde ju på mig själv
ni tror att lärarna är där bara för pengarna , då är mitt svar nej för dom är där för våran  skull och inget annat. Dom kan säga vad du ska gör , men det är ändå dit val om du ska nå dina mål eller inte. om du tror  på  dig själv kan du bli det du vill.
tror ni tokio hotel vart så kända som dom är idag utan att tro på sig själv eller tror ni justin Bieber  skulle vara känd i dag om hann inte trodde på sig själv. om inte bill kaulitz hade trott på sig själv skulle han ha någon röst idag. mitt svar är Bill skulle inte ha sådan röst som han har. tokio hotel skulle inte var så kända idag och defenetivt inte justin Bieber  han skulle fortfarade vara fattig .  Justin Bieber  säger ju never say never tror han på sig själv då han säger det. tror Christain beadles på sig själv när han säger yes I can. Det är ju sol klart att dom gör vad annars skulle dom göra
Selena gomez har en låt som heter  who says . det är det jag syftar på vem har sagt att du inte kan bli något om du vill kan du bli allt. du kanske älskar tex Bill Kaulitz om du inte tror på dig själv kommer det aldrig  bli ni två. till Belieber Never say never en dag kanske ni får träffa justin
säg till dig själv att du kan, du vill, du ska, för då kommer klara allt i livet.
dream and believe. your dreams can came true if you believe in yourseif
dina drömmar kan bli sanna om du tror på dig själv
så sluta inte tro på dig själv du kan bli vad du vill, om du vill bli fotbollsproffs kan du det om du tror på dig sjäv. du kanske vill bil Bill, Tom eller Justins Fru då kanske du bli det om du tror på dig själv, men om du inte försöker tror på sig själv kommer man aldrig lyckas

Kommentarer
Postat av: ddiana

bra skrivet!

2011-09-10 @ 01:15:20
URL: http://worldbehindme.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0