saknar er

jag ska åka moppe snart min lilla syster vill  att jag kör henne haha ska väl gör det då
var till  brorsan , farfar, farmor och farfars far  grav igår :(<3
jag grätt mycket inombords klarade det inte
min farfar var  min förebild sen dog han i oktober 2003
jag ska skriva tio som jag saknar
till första personen jag saknar; jag saknar dig så mycket att det gör ont vi är inte vänner längre  men jag skanasr dig mer en mitt eget liv
vart tog vi vägen någonstans min ängel. det finns inga ord mycket jag saknar dig:(<33333
andra; jag älskar dig så jävla mycket så det är otroligt varför är det int vi ? jag trodde det skulle bli vi den dagen men jag hade fel:(<3
tredje; fast vi inte har träffats än så saknar jag dig min egna sötnos vi måste träffas snart alltså fresten grattis älskling  jag vet att ni passar bra tillsammans<333
fjärde; tvilling jag saknar dig fast vi alldrig har träffas men det ska vi göra snart  jag finns för dig dag som natt natt som dag du och jag mot världen ska du veta<333
femte; fast jag inte fick träffa dig bror så saknar jag dig hoppas du har det bra där uppe
sjätte; farfar min förebild jag saknar dig sjukt mycket du betyder mycket för mig komm tillbaka till oss och hoppas du har det bra där uppe
sjunde; farmor fast jag aldrig fick träffa dig så saknar jag dig hoppas du har det bra där upp  54 det är för lite
åttonde och nionde ni är två syskon jag saknar vi måste träffas snart <3
tionde du sa att vi var bästa vänner men varför pratar du inte mede mig då våra stunder är obeskrivliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0